Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

ΣΑΝ ΜΙΑ «ΚΛΑΝΙΑ»: ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ»!!

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΩΤΟΝ:

Από: "press" press@danagennisi.gr
Προς: panag_michal@yahoo.gr
Θέμα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Ημερομηνία: Thu, 22 Nov 2007 12:02:24

Σεβαστέ μας κ. Μιχαλόπουλε,
σας ευχαριστούμε για την πολύτιμη καθημερινή ενημέρωση που μας παρέχετε.
Σας θεωρούμε πολύτιμο συνεργάτη.
Είμαστε πάντοτε στην διάθεσή σας.

Με Αγάπη Χριστού και Άκραν Εκτίμησιν

Ο κύριος «έψιλον θήτα κάπα»
Πτυχιούχος Θεολογικής Σχολής Αθηνών
Δημοσιογράφος Εκκλησιαστικός Συντάκτης
Υπεύθυνος Εκκλησιαστικών Υποθέσεων
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ:

Από: panag_michal@yahoo.gr
Προς: "press" press@danagennisi.gr
Θέμα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Ημερομηνία: Thu, 22 Nov 2007 12:12:24

Σεβαστέ μου κ. «έψιλον θήτα κάπα», χαίρετε!

Πολύ με συγκινήσατε με το μήνυμα σας αυτό.

Ξέρετε, η "ενημέρωση" μου (με ομαδικές αποστολές ηλεκτρονικών μηνυμάτων), συνήθως δεν πέφτει σε καλή και αγαθή γη, έτσι είναι συνηθισμένο το φαινόμενο να μου ζητούν (με οργή και με βρισιές μάλιστα) να τους διαγράψω από το διευθυνσιολόγιο μου, πολλοί και διάφοροι, κυρίως μητροπολίτες, η αρχιεπισκοπή, ο «φιλάνθρωπος» Γιάννης Αναστασόπουλος (του αποστόλου Παύλου), η αποστολική διακονία...

Έτσι, μη έχοντας ποτέ νέα σας, νόμιζα ότι (στην καλύτερη περίπτωση) με αγνοούσατε, γιαυτό και μου έδωσε μεγάλη χαρά η σημερινή (αμφίδρομη τη φορά αυτή) επικοινωνία μας.

Χάρηκα λοιπόν και για την γνωριμία μαζί σας, και για την τιμή που μου κάνετε να με θεωρείτε δικό σας άνθρωπο. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία λοιπόν. Είμαι δε και εγώ στην διάθεση σας.

Με Αγάπη Χριστού και Άκραν Εκτίμησιν

Παναγιώτης

Υ.Γ. Θα μπορούσα να δημοσιεύσω το μήνυμα σας στο ιστολόγιο μου;

ΜΗΝΥΜΑ ΤΡΙΤΟΝ:

Από: "press" press@danagennisi.gr
Προς: panag_michal@yahoo.gr
Θέμα: ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Ημερομηνία: Thu, 22 Nov 2007 16:47:42

Σεβαστέ μας κ. Μιχαλόπουλε,
Επειδή οι ημέρες είναι πονηρές και κυρίως οικουμενιστικές (αυτό δεν σημαίνει ότι φοβάμαι τους Οικουμενιστές, γιατί τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια) θα ήθελα να βάλετε στο ιστολόγιό σας το παρακάτω κείμενο που παραθέτω με έντονα γράμματα Bold και όχι αυτό που σας έχω στείλει προσωπικά.
Ο κύριος «έψιλον».

Σεβαστέ μας Κύριε Μιχαλόπουλε, σας ευχαριστούμε για την καθημερινή ενημέρωση που μας παρέχετε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με Εκτίμηση ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: